The Camp

Program och passbeskrivningar

Program för The Camp

8:30 Incheckning

9:00 Dans – Tobias Karlsson

10:00 Workshop – Dietistens val

11:00 Free Power – Cecilia Gustavsson

12:00 Tid för lunch

13:00 Föreläsning – Tobias Karlsson

14:00 Soma Move – Cecilia Gustavsson

14:45 Mellanmålsmingel – Dietistens val

15:15  Avslutningsdans – Tobias Karlsson ca 30 min

16:00 Yin Yoga – Cecilia Gustavsson

Preliminärt program med reservation för ändringar!

Medtag egen yogamatta, vi har ett fåtal till utlåning för den som inte har.

Lunch ingår ej i paketet. Vi jobbar för att hitta en lösning där vi kan erbjuda lunch till försäljning på plats. Vi återkommer med mer information om detta är möjligt när det närmar sig.

Vi tänker på miljön och vill därför undvika engångsartiklar i största möjliga mån så glöm inte din vattenflaska som du kan fylla med vatten både till träning och lunchdryck!

Passbeskrivningar 

Freepower

Freepower är en gruppträning med fysiska tekniker och mental inställning som ger dig skärpa, koncentration och lite mer pondus helt enkelt. Meditation som start och slut och däremellan energiska yogaövningar och rörelser från kampsportstekniker som ger explosivitet och kraft. Blandningen är tjusningen – upplevelsen kan bli magisk. Inte sällan vibrerar den sista meditationen. 

Soma Move 

Är Cecilia Gustafssons koreografi. En holistisk fysträning, atletisk och tuff, men mjuk och rund!

Syftet är att använda kroppen som en enhet i så hela och långa muskel/bindvävskedjor som möjligt i funktionella anatomiska rörelser. Förvänta dig maffig musik, nya spännande övningar i flödande mönster, svett och lekfullhet! Sker barfota på yogamatta, utan redskap. Resultatet blir styrka och spänst i kroppen, förmåga till koordination och rörlighet. Passar dig som gillar träning som “känns”, är sugen på att testa något nytt, och som tycker om att också utmanas i lite rörlighetsförmåga. Optimal för dig som vill få förnyelse i din träning.

YinYoga

Avstressande yoga som alla kan göra. Vi sitter och ligger i positioner som vi håller i 3 minuter eller mer, på så sätt når vi djupare in i kroppen och påverkar bindväven och nervsystemet. De flesta upplever en känsla av lugn, grundning och lättnad i kropp och själ både omedelbart och efteråt. Du blir smidigare i höfter, ben, rygg och bröstkorg. Varmt välkommen in till y i n m o d e…