Training Camp Thailand

Träning

Du kommer att kunna välja mellan många olika träningsformer i Thailand. Du bestämmer själv på vad du vill vara med och hur mycket du vill träna. Ta gärna chansen att prova något nytt och våga utmana dig själv.

Många på plats upptäcker att löpningen här är riktigt bra. Förutsättningarna för löpning är optimala och programmet för löpning är likadant som på våra övriga Training Camps. Det som skiljer sig är så klart miljön du springer i och det är det som gör det speciellt. Vi springer distanspass, intervaller och bergspasset och vi lovar att du kommer att vara en bättre löpare när du kommer hem.
Den 70 m långa poolen passar utmärkt för simning.

På plats inspireras du av ca. 10 erfarna och kunniga ledare som sprider träningsglädje under passen och föreläser om bland annat motivation, träning och kost. 

Olika ledare – alltid samma grundutbud

Våra instruktörer och föreläsare sätter så klart sin prägel på veckornas innehåll. Grundutbudet är dock alltid detsamma oavsett vecka och det som alltid finns är:

  • Löpning
  • Stavgång
  • Bergspasset
  • Yoga
  • Dans
  • Styrka/rörlighet
  • Fyspass
  • Föreläsningar

Nere på stranden ligger den stora Playaplankan, ca 20 meter från havet i skuggan av svalkande träd och palmer. På Playaplankan kör vi många olika pass/klasser som yoga, core, dance, stationsträning, SOMA, jympa, morgonstyrka/rörlighet m.m.


Rörlighetsträning på plankan.


Stationsträning på plankan

Magisk morgon yoga i soluppgången nere på stranden.

Smallgroups vid minigymmet på beachen.

Stavgångsträning

Bukten har dessutom blivit något av ett Eldorado för cyklister. Det beror bl.a. på fint underlag för cykel och nästan ingen trafik.

Veckornas program och föreläsare läggs upp på hemsidan allt
eftersom de blir klara.